Marketing in technical scientific information services.

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Marketing in technical scientific information services.

Amarilis Matamoros

Abstract

The present article analyzes some concepts related with the marketing of services and the services of information. A bibliographical revision of national and international different authors is made on the topic. Emphasis is made in the concepts related with the marketing mix, and the work of management of the information in the university libraries. You concludes the necessity to increase the work of marketing of services in the libraries, and they are related some of the products of information implemented in the Library of ISDi.

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How to Cite
Matamoros, A. (2000). Marketing in technical scientific information services. A3manos, 3(5), 30–37. Retrieved from https://a3manos.isdi.co.cu/index.php/a3manos/article/view/55
Curriculum synthesis

Amarilis Matamoros, Instituto Superior de Diseño de la UH

Graduada en la Universidad de La Habana en 1989 en Licenciatura en Bibliotecología y Ciencias de la Información. Trabajó en la Biblioteca Municipal de G?ines como Directora. En la Casa de Cultura Municipal de Playa como J?Departamento de la Biblioteca, especialista en la Biblioteca del ISPJAE, en el CECAT (ISPJAE), en la ONG Hábitat Cuba como Jefa de Proyecto de Información a nivel nacional, en la ONDi-ISDi como Directora de la Biblioteca. Ha presentado diferentes artículos y trabajos en eventos de Información en diferentes años, en Forma en temas como evaluación del desempeño de acuerdo con las normas ISO de calidad. Realizó la Estrategia para conformación de la Biblioteca General universitaria de la Universidad de San Gregorio de Portoviejo. Conformó la Bibliografía Nacional de Diseño. Ha trabajado en la Editorial Forma de la ONDI y sus publicaciones.

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